ادبیات نظری و پیشینه تحقیق گرایش به داخل/ هزینه (فصل دوم پایان نامه)

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
دانلود ادبیات نظری و پیشینه تحقیق گرایش به داخل/ هزینه (فصل دوم پایان نامه)
در 21 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.

مشخصات محصول:
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

کاربردهای مطلب:
منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی


قسمتهایی از مبانی نظری:

مقدمه

همه سازمان های انتفاعی و غیر انتفاعی امروزه درصدد افزایش بهره وری در کارها و ایجاد ارزش بیشتر برای فعالیت ها ودر نتیجه محصولات نهایی خود هستند. در دهه 1960 سازمان های انتفاعی به بهبود فرآیندهای درون سازمانی روی آوردند. و در دهه 70 سازمان ها به توسعه جزئیات استراتژی های بازار و مشتری گرایی پرداختند. در دهه 80 با افزایش تنوع در الگوهای مصرف مشتریان، سازمان ها به توسعه محصولات جدید برای ارضای نیاز مشتریان علاقه مند شدند، که مدل مایکل پورتر در این دهه پا به عرصه ظهور گذاشت. از دهه 1990 به بعد بود که سازمان ها دریافتند برای باقی ماندن در عرصه رقابت فعالیت های سایر نهادهای تأمین کننده و توزیع کننده و هماهنگی با آنها در کاهش هزینه ها و افزایش ارزش نقش حیاتی دارد و از این زمان بود که بحث زنجیره تأمین مطرح گردید(شقاقی و نقشینه، 1388). رویکرد زنجیره ارزش، راهی برای بررسی نظام مند (سیستماتیک) فعالیت های سازمان است. بنابراین رویکرد زنجیره ارزش، به منظور فهم رفتار هزینه ای سازمان و منابع بالقوه یا موجود آن، به تجزیه فعالیت های سازمان به فعالیت  های راهبردی دست بزنند.


قسمتی از پیشینه تحقیق:
گرایش به داخل/ هزینه توسط اولسون، اسلاتر و هولت(2005) مطرح گردیده است. آنها در مطالعه خود این عامل را به همراه مشتری گرایی، رقیب گرایی و نوآوری گرایی به عنوان رفتار استراتژیک سازمان نام برده اند. تئودوسیو و همکاران(2012) نیز در مطالعه خود تأثیر این متغیر را بر قابلیت های بازاریابی مورد بررسی قرار دادند




پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک و یا در تلگرام عنوان بفرمایید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).

نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.
دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 1086 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: docx

تعداد صفحات: 21

حجم فایل:40 کیلوبایت

 قیمت: 15,900 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    دانلود ادبیات نظری و پیشینه تحقیق گرایش به داخل/ هزینه (فصل دوم پایان نامه)
    در 21 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.